خرید PS5 و همه اطلاعات مورد نیاز

پنجشنبه 8 مهر 1400
15:52
هانری

خرید PS5 و همه اطلاعات مورد نیاز

پس از حدود ۷ سال، زمان تغییر نسل و ورود به نسل جدید کنسول های خانگی فرا رسید و طرفداران خودشان را برای خرید PS5 و سفر به نسل نهم آماده می‌کنند. شرکت ژاپنی Sony مانند سال‌ها و نسل‌های گذشته، با نهایت قدرت وارد بازار شده و کنسول جدید خود را عرضه کرده. پلی استیشن 5 (PS5)، جدیدترین نسخه‌ی این کنسول. قدرتمندترین کنسول خانگی سونی در تمام تاریخ است و با دو مدل دیسک خور و دیجیتالی وارد بازار شده. خریداران نسخه‌ی دیجیتالی، تنها قارد به تجربه‌ی بازی‌های دیجیتالی خواهند هستند و نمی‌توانند از دیسک‌‌های فیزیکی PS5 استفاده کنند.

سونی پس از این که مردم را مدت ها منتظر گذاشت در نهایت و در یک مراسم باشکوه، از ظاهر این کنسول موردانتظار رونمایی کرد تا مردم متوجه شوند که قرار است با چگونه کنسولی روبرو شوند. کنسولی که با یک Line-Up قوی به استقبال بازار رفت و حتی در روز عرضه‌ی اول، میزبان بازی‌های مختلف و با کیفیتی بود که توسعه دهندگان کار کشته‌ای مشغول به ساخت آن ها بودند. هر چند به علت شیوع ویروس کرونا و کمبود موجودی، مشکلات مختلفی در زمینه‌ی پیش فروش PS5 به وجود آمد، اما این کنسول پتانسیل‌های زیادی داشت تا بازیکنان به همین راحتی‌ها از خرید آن ناامید نشوند. از بازی‌های مختلف منتشر شده گرفته تا قدرت سخت افزاری به شدت بالای آن که توانست تعریف کننده‌ی تجربه‌ای نو در زمینه‌ی کنسول‌های خانگی باشد.

پلی استیشن 5 از همان ابتدا حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و زمینه‌ی بساری از نوآوری‌ها را هموار کرد، از قابلیت‌های جدید Dualsense گرفته تا سخت افزار و بازی‌های این کنسول. هم چنین، PS5 یکی از میزبان‌های اولیه‌ی موتور Unreal Engine 5 است و آثاری که با استفاده از این موتور گرافیکی قدرتمند توسعه داده می‌شوند، از لحاظ جلوه‌های بصری به شدت چشم گیر هستند.

در سال ۲۰‍۱۹، مشخص شد که PS5 از بازی‌های PS4، حافظه‌ی فوق سریع SSD و عینک واقعیت مجازی PSVR پشتیبانی می‌کند. قابلیت Backward Compatibility که مربوط به اجرای بازی‌های پلی استیشن 4 است، بارها از آن چه که در ابتدا فکر می‌کردیم قوی‌تر ظاهر شد. تقریبا تمامی آثار کنسول نسل هشتمی سونی بر روی PS5 اجرا می‌شوند و از سخت افزار قدرتمند این کنسول بهره می‌برند. در واقع، تنها حدود ۱۰ تا از بازی‌های PS4 راهی نسل جدید نشدند و این در حالی است که هیچ کدام از آن‌ها بازی‌های معروفی نبودند. هم چنین، آن دسته از بازیکنانی که مشترک سرویس PS Plus هستند، می‌توانند فایل‌های ذخیره‌ی خود در پلی استیشن 4 را در PS5 بازیابی کنند و ادامه‌ی بازی خود را روی کنسول جدید تجربه کنند.

برای خرید پلی استیشن ps5 کلیک کنید.


[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]