همه چیز درباره نرم افزار فتوشاپ

پنجشنبه 21 بهمن 1400
18:31
هانری

درباره ی نرم افزار فتوشاپ

همونطور که می‌دونید نرم‌افزار فتوشاپ یک ویرایشگر حرفه‌ای محسوب میشه و هر فردی که در حوزه گرافیک و یا حتی ساخت انیمیشن مشغول فعالیت هست، به طور قطع به استفاده از این نرم‌افزار نیاز مبرمی پیدا میکنه. این نرم‌افزار به قدری قدرتمند هست که می‌تونیم اون رو فراتر از یک نرم‌افزار گرافیکی به حساب بیاریم. حتی میتونیم این طور بیان کنیم که امروزه فتوشاپ چنان جایگاهی رو در بازار کار پیدا کرده که به عنوان یک صنعت به حساب میاد.

با استفاده از فتوشاپ می‌تونید ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین کارهای گرافیکی رو انجام بدید. حتی با استفاده از ابزارها و پلاگین‌های این نرم‌افزار می‌تونید کارهایی رو خلق کنید که به هیچ عنوان واقعیت ندارند اما به قدری حرفه‌ای درست شدند که کاملاً طبیعی جلوه می‌کنند. درست چیزی شبیه به یک معجزه!

آموزش فتوشاپ : https://schoolgraphic.plus/landing/photoshop-tutorials-pro

اهمیت آموزش فتوشاپ

ممکنه این سوال برای خیلی از شما دوستان پیش اومده باشه که اصلاً دلیل یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ چیه و چرا به آموزش فتوشاپ نیاز داریم؟ شاید پیش‌تر از این‌ها یادگیری فتوشاپ چندان مهم نبود، چرا که سهم زیادی از بازار رو تشکیل نمی‌داد. اما به تدریج علاوه بر گسترش حوزه چاپ، با روی کار اومدن شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و یوتیوب و پُر رنگ شدن نقش این شبکه‌ها، کاربران زیادی به این موضوع علاقه‌مند شده و سعی در یادگیری تخصصی‌تر اون دارند.


[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]