فروشگاه آنلاین پاک تن طب

پنجشنبه 21 اسفند 1399
12:42
هانری


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع کیسه زباله

چهارشنبه 20 اسفند 1399
2:58
هانری

کیسه زباله

شرکت میزبان پلاست مجموعه ای کامل از کیسه های زباله با عملکرد بالا برای مصارف گوناگون (سنگین و سبک) و جمع آوری زباله های ادارات، بیمارستان ها، منازل، صنعتی و عمومی در سایزها و رنگ های گوناگون عرضه می نماید.

  • ساده یا چاپی

  • بند دار و بدون بند

  • برگه ای یا رولی

لازم به ذکر است جهت تامین نیاز بازار های گوناگون، تولید بر مبنای سفارش مشتری انجام می شود.

کیسه زباله، بمنظور جمع آوری زباله ها در منازل، شرکتها، مراکز صنعتی و بیمارستانی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به عادت مصرف کنندگان محترم به استفاده از نوع سنتی کیسه زباله در بسته بندی های تخت و جدا از هم و در راستای پاسخ به نیاز گروه دیگر از مصرف کنندگان و همچنین بهینه نمودن مصرف، شرکت تولیدی نایلون سپید ، کیسه زباله را با بهترین مواد اولیه ممتاز تولید و به صورت کیسه زباله رولی، تولید و بصورت بسته بندی جذاب به باز ار عرضه نموده است.

کیسه زباله ها کیسه زباله ها تهیه شده از مواد درجه یک و در اندازه های مختلف و با رنگ های زرد ، سفید ، آبی و مشکی و حتی رنگهای سفارشی مشتریان قابل تهیه می باشد

مواد پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک، از مواد تشکیل دهنده کیسه زباله رولی می باشد

توضیحات بیشتر در مورد کیسه های زباله و بیمارستانی :

اصولا از کیسه زباله جهت حفظ بهداشت محیط فردی و اجتماعی استفاده می کنیم و به سبب آن مواد و اقلام زاید غیر قابل استفاده را در آن قرار داده و از محل کار ویا زندگی خود خارج می نماییم اما آیا تا حالا نسبت به تفکیک زباله های خود اقدام نموده ایم ویا ایا شهرداری نسبت به دریافت تفکیک شده زباله ها کاری کرده است ؟اما زباله های در چندین نوع و سایز مختلف وجود دارند که هر کدام کاربردی خاص و جداگانه دارند مثلا در مورد بیمارستانها می توان مثال زد که کیسه های زباله زرد مربوط به زباله های عفونی می باشد.شرکت تولیدی نایلون سپید به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی انوع نایلون ، نایلکس و سلفون در
سطح کشور تولید کننده انوع نایلون ونایلکس زباله ای می باشد محصولات این شرکت در بخش کیسه زباله عبارتند از :

1- کیسه زباله ای معطر که با اسانس های خوشبو جهت استفاده در منازل و محل کارشما توصیه

می گردد .

2- کیسه زباله رولی که به صورت بسته بندی سه عددی وبه صورت بسیار زیبا و شکیل بسته بندی شده و با توجه به پرفراژ دار بودن ان به سهولت قابل جدا شدن می باشد

3- کیسه زباله معروف به طرح لندنی که دارای مقاومت و کشش بسیار بالا می باشد

4- کیسه زباله صادراتی که مختص صادرات می باشد

5- کیسه زباله اتوکلاو وبیمارستانی که مختص بیمارستانها و مرکز پزشکی می باشد وبه صورت

های ذیل موجود می باشد :کیسه زباله بیمارستانی آرمدار ؛ مخصوص ؛ نایلون زباله آرمدار بیمارستانی-زرد

نایلون زباله بیمارستانی-نارنجی

6- کیسه زباله فله ای و با بسته بندی کیسه ای 20 و 25 کیلیویی جهت فروشندگان مصنوعات پلاستیکی .


[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

روش های استفاده جالب از کیسه فریزر

چهارشنبه 20 اسفند 1399
2:49
هانری

در اینجا چندین راه جدید و جذاب را به شما یاد می دهیم که بتوانید به راحتی با استفاده از پلاستیک فریزر کار‌های جالبی مثل تازه نگهداشتن موز، تهیه سوسیس و آبپز کردن تخم مرغ را انجام دهید.

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

۱- تازه نگه داشتن موز با استفاده از پلاستیک فریزر


استفاده خلاقانه از کیسه فریزر
برای اینکه موزها رنگ و میزان رطوبت خود را حفظ کنند، بهتر است فقط ساقه‌های آن را با پلاستیک پوشش دهید. با این روش تازه نگه داشتن مواد غذایی ، موزها مثل روزی که آنها را خریداری کرده‌اید تازه و خوشمزه خواهند ماند.


۲- زیبایی بیشتر با استفاده از پلاستیک

تقریبا هر ماسک پاکسازی کننده صورت موثرتر خواهد بود اگر بعد از اینکه شما ماسک را به صورت خود زدید، روی پوست خود کرم مرطوب کننده زده و با استفاده از کیسه فریزر روی آن را بپوشانید.


۳- درست کردن درپوش لیوان

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

یک لیوان پر از مایع را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، سپس آن را با یک نی برش دهید و نی را وارد آن کنید و به راحتی چای یا آب را بنوشید. این یک راه مناسب برای نوشیدنی‌هایی است که در زمان ورزش کردن نیاز دارید. با این روش امکان ریختن مایع درون لیوان وجود ندارد و همچنین اگر نوشیدنی گرم باشد به مدت طولانی گرمای خود را حفظ می‌کند.


۴- سرگرمی خلاقانه برای بچه‌های شما

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

استفاده از پلاستیک فریزر یک راه عالی برای بچه‌ها است که بتوانند نقاشی‌های جالب و جدیدی را بدون دست زدن به رنگ‌ها با دست خود خلق کنند. تنها کافی است رنگ را روی یک تکه کاغذ یا مقوا قرار دهید، بعد آن را با پلاستیک فریزر پوشش دهید. اکنون دست‌های کودک خلاق شما بقیه کار را انجام می‌دهد.


۵- ساخت تله میوه‌ای برای مگس‌ها

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

برای خلاص شدن از شر مگس‌های خانه، چند قطعه میوه را ریز ریز کنید، سپس آن‌ها را در یک کاسه قرار دهید و روی آن را با یک تکه پلاستیک فریزر بپوشانید. سپس با استفاده از یک چاقو یک برش کوچک روی سطح آن ایجاد کنید. به همین سادگی یک تله برای مگس‌ها درست می‌کنید.


۶- تازه نگه داشتن گل چیده شده

اگر ساقه گل خود را ابتدا در یک کاغذ و یا پارچه مرطوب قرار دهید و سپس روی آن را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، این کار باعث می‌شود که دسته گل شما عمر طولانی‌تری نسبت به زمانی که در آب است، داشته باشد.


۷- جابجایی ساده‌تر وسایل منزل

با استفاده از پلاستیک فریزر و یا دیگر پلاستیک‌های مناسب بسته بندی می‌توانید وسایل خانه را با محتویات داخلش جمع کنید و دیگر نیازی به خالی کردن همه قفسه‌های جعبه و کمد‌های خود ندارید.

به این ترتیب کار شما سریعتر انجام می‌شود و وقتی به خانه جدید بروید همه چیز همانطور که بود درجای خود قرار می‌گیرد.


۸- بهترین روش برای آبپز کردن تخم مرغ

استفاده از پلاستیک فریزر یک روش فوق العاده آسان برای درست کردن تخم مرغ‌های آبپز می‌باشد. پلاستیک را روی یک سینی یا بشقاب پهن کنید بعد روی آن را به روغن معمولی یا روغن زیتون آغشته کنید، سپس پلاستیک را جمع کنید و تخم مرغ را شکسته و درون آن قرار دهید. بعد پلاستیک را سه دقیقه در آب جوش قرار دهید.


۹- ترفندی برای رنگ کاری در خانه

اگر شما مشغول رنگ کردن خانه خود هستید و نیاز به استراحت دارید، برای جلوگیری از خشک شدن غلتک رنگ، می‌توانید آن را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، همچنین می‌توانید همین کار را برای قلم مو نیز انجام دهید.


۱۰- تمیز نگه داشتن یخچال

قفسه‌های یخچال خود را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید تا تمیز نگه داشتن آن ساده‌تر شود. در این صورت حتی اگر، یک تخم مرغ در یخچال بشکند و در همه جا پخش شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پلاستیک را بردارید و آن را با یکی دیگر جایگزین کنید.


[ بازدید : 218 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ویژگی‌ کیسه زباله مناسب

چهارشنبه 20 اسفند 1399
2:41
هانری

شاید خرید کیسه زباله یا کیسه فریزر بسیار ساده به نظر برسد و شما تا به حال هنگام خرید این محصول به تنها چیزی که فکر نکرده‌اید انتخاب محصولی با ویژگی‌های خاص باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام میزبان پلاست تصمیم‌گیری در مورد انتخاب کیسه زباله آن‌قدرها هم ساده نیست؛ به ویژه زمانی که شما برای خرید به فروشگاه می‌روید و با قفسه‌ای از برندهای مختلف مواجه می‌شوید. در این حالت تنها راه، انتخاب محصولی است که قبلاً استفاده کرده و از کیفیتش راضی بوده‌اید و یا انتخاب تصادفی یکی از برندهای موجود است.

ویژگی‌های کیسه زباله مناسب

اندازه کیسه زباله یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت. این مورد علاوه بر فراهم کردن تنوع انتخاب برای تناسب با انواع سطل‌های زباله، کار را برای تفکیک زباله‌ها آسان‌تر می‌کند. چراکه برای زباله‌های خشک با ماندگاری بیشتر اندازه بزرگ کیسه زباله مهم است؛ در مقابل زباله‌های‌تر به دلیل نیاز به خروج روزانه زباله‌ها، اندازه کوچک، پاسخگوی حجم دورریز خواهد بود. ضمن آنکه این رویکرد در مصرف کمتر پلاستیک نیز مؤثر خواهد بود.

کیسه فریزر تولید میزبان پلاست در دو سایز و دو رنگ متفاوت موجود است. سایز بزرگ در رنگ آبی و سایز متوسط در رنگ سبز، تولید می‌شوند که می‌توان به نسبت حجم زباله‌ها از این کیسه‌ها استفاده کرد. همچنین این کیسه‌ها قادرند وزنی بین۷ تا ۱۰ کیلوگرم را تحمل کرده و از انتشار بوی نامطبوع و نشت شیرابه زباله جلوگیری کنند. گفتنی است این کیسه‌ها را می‌توان برای مصارف خانگی و غیرخانگی مورد استفاده قرار داد.

مقاومت دمایی شاخص مهم کیسه‌فریرزها

از آنجا که بیشترین مصرف کیسه‌فریزرها، مصارف خانگی است این محصولات باید این قابلیت را داشته باشند که از طرفی در دمای پایین و مدت زمان طولانی مواد غذایی را در خود نگه دارند و از طرف دیگر در برابر انجماد بافتشان تحلیل نرود. کیسه فریزر جعبه‌ای میزبان پلاست در طولانی مدت، مواد غذایی را در منفی هجده درجه و در کوتاه مدت تا منفی بیست درجه حفظ می‌کنند. همچنین در گروه محصولات برای سهولت در استفاده، از جعبه‌ها و مدل‌های مختلف استفاده شده از جمله مدل کیسه فریزر تقویمی، کیسه فریزر آسان مصرف و کیسه فریزر شیت تک‌برگی. اندازه این کیسه‌ها بر طبق استاندارد ملی در اندازه ۳۵*۲۵ بوده که در هر جعبه دویست برگ قرار دارد. گفتنی است در مدل آخر، بسته‌ها ۱۰۰ و ۱۲۰ عددی تولید شده، کیسه‌ها براق و رولی هستند که موجب استفاده راحت‌تر از هر برگ می‌شود.

کیسه‌فریزرهای آسان مصرف

از مزایای خاص محصول کیسه فریزر آسان مصرف، می‌توان به رعایت بهداشت بیشتر هنگام مصرف اشاره کرد چراکه با برداشتن یک کیسه فریزر، دست با کیسه‌های دیگر تماس پیدا نمی‌کند، رنگ و خاصیت مواد غذایی منجمد شده در آن حفظ می‌شود و به همین دلیل استفاده طولانی مدت آن نیز آسان است.

کیسه فریزرهای تقویمی

طراحی جذاب این کیسه فریزرها، نقطه تمایز آن‌ها در مقابل کیسه فریزرهای آسان مصرف است. از جمله مواد استفاده شده برای تولید انواع کیسه فریزر و کیسه زباله می‌توان به پلی‌اتیلن اشاره کرد که سبب ایجاد استحکام کششی بیشتری در محصول می‌شود. قابلیت ویژه‌ای که این گروه از محصولات میزبان پلاست را برای نگهداری آسان حجم‌های مختلفی از مواد غذایی بهینه کرده است. همچنین طراحی محصولات به صورت چسبی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لوازم خانگی ضروری و اصلی

چهارشنبه 20 اسفند 1399
2:35
هانری

لوازم خانگی ضروری

لوازم خانگی مهم ترین اجزا و کالا های یک خانه هستند؛ البته وجود برخی از آن ها ضرورت زیادی در خانه ها ندارد اما بدون حضور و وجود برخی از آن ها نمی توان زندگی کرد. در این مقاله قصد داریم لیستی از ضروری ترین لوازم خانگی را به شما ارائه کنیم.

لوازم خانگی ضروری

لیست و اسامی که در ادامه قرار است به شما بدهیم، لوازمی هستند که زندگی بدون استفاده از آن ها تقریبا غیر ممکن خواهد بود و مطمئنا وجود آن ها لازم و ضروری است.

یخچال

یخچال یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به حساب می آید؛ این کالا فوق العاده ضروری است و اگر در خانه ای از آن استفاده نشود، تمامی وسایل خوراکی و ... فاسد و مضر خواهند شد. البته امروزه تمامی خانواده ها از یخچال استفاده می کنند و وسایل خوراکی شان را درون آن می گذارند.

ساعت

شما به هیچ عنوان نمی توانید بدون استفاده از ساعت کار های تان را پیش ببرید؛ طبیعتا برای فهمیدن روز و شب و ساعت دقیق باید از این وسیله استفاده کنید. اکثر ساعت هایی که در این دهه طراحی و تولید شده اند، جنبه تزئینی هم دارند و دکوراسیون خانه شما از نظر ظاهری دچار مشکل نخواهد شد.

برای مثال، شما یک قرار کاری در ساعت 8 شب دارید؛ بدون اطلاع از ساعت نمی توانید سر وقت به قرار کاری تان برسید. در نتیجه برای سر وقت رسیدن و از بین نرفتن این قرار، باید از ساعت استفاده کنید و همواره برای از دست ندادن زمان، به آن توجه داشته باشید.

اجاق گاز

وجود یک اجاق گاز برای پخت و پز در هر خانه ای ضروری است؛ البته برخی از خانه ها از تک شعله برای پخت و پز استفاده می کنند که کاربرد بسیار کمتری نسبت به اجاق گاز دارد.

ماشین لباسشویی

کمتر خانه ای را می توانید بیابید که در آن برای شستن لباس از ماشین لباسشویی استفاده نمی شود؛ امروز اکثر خانواده ها برای شستن لباس و وسایل، از دست های شان کمک نمی گیرند و به راحتی آن ها را درون ماشین لباسشویی می اندازند و روشن می کنند تا صفر تا صد کار های مربوط به شستشو، توسط این وسیله انجام شود.

تلویزیون

تلویزیون را می توانید در اکثر خانه ها مشاهده کنید؛ به طور کلی، تمامی افراد در طول شبانه روز حداقل چند دقیقه ای را به تماشای فیلم و سریال و دیدن برنامه های تلویزیون می پردازند. لازمه تماشای آن ها، تلویزیون است. البته شما می توانید با تلفن همراه تان هم این برنامه ها را مشاهده کنید اما بدون شک تلویزیون کاربردی ترین وسیله برای تماشای فیلم و سریال است.

جمع بندی نهایی

لوازم خانگی ضروری که در این مقاله گفته شد، بخشی از مهم ترین وسایلی بودند که باید در خانه ها وجود داشته باشند؛ البته لوازم دیگری مانند کامپیوتر برای گذراندن اوقات فراغت و دسترسی به فضای مجازی و حتی راه اندازی کسب و کار، مایکروفر برای گرم کردن غذا و یا طبخ سریع آن ها، تهویه برای گردش هوا در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و ... و حتی مبلمان برای نشستن راحت هم برای خانه ها جزء لوازمی است که اگر از آن ها استفاده نشود، کمبودشان حس خواهد شد.

به طور کلی، می توانید با مراجعه به سایت جنرال حیدری که یکی از بهترین سایت ها در زمینه لوازم خانگی است، قیمت و توضیحات تکمیلی را درباره این وسایل و لوازم خانگی ضروری که یک خانه به آن نیاز دارد، مشاهده و مطالعه کنید.



[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فواید سفره یکبار مصرف

چهارشنبه 20 اسفند 1399
2:30
هانری

در انتخاب سفره های یکبار مصرفی که تهیه می کنید دقت کنید مراقب باشید محصولات استاندارد و مطمئن خریداری کنید و از تهیه سفره های یکبار مصرف ناسالم و غیر استاندارد پرهیز کنید از سفره یکبارمصرف نباید بوی نامطبوع استشمام شود خرید، استفاده و نگهداری از این سفره ها نیازمند رعایت برخی نکات مهم و ضروری است در ادامه مطلب به برخی توصیه ها در این زمینه اشاره کرده ایم .

سفره، میان خانواده‌های ایرانی یکی از ملزومات پرمصرفی است که چون روزانه و به دفعات استفاده می‌شود باید به بهداشت آن رسیدگی شود.

سفره جنس‌های مختلف حصیری، پارچه‌ای، پلاستیکی و انواع نایلونی یکبار مصرف دارد که انواع پلاستیکی آن به دلیل قابلیت تمیز شدن سریع با دستمال مرطوب و نم پس ندادن و عدم جذب رطوبت و آلودگی از کف زمین در اولویت قرار دارد که البته باید هنگام خرید، استفاده و نگهداری از آن نکاتی را رعایت کرد.

هنگام خرید سفره پلاستیکی، انواعی را که از مواد نو تهیه شده یعنی فاقد بوی نامطبوع و ذرات ریز پراکنده سیاه‌رنگ باشد و رنگ روشن و شفافی دارد انتخاب کنید.

از خرید سفره‏های پشت کرک‏دار که گرد و خاک و آلودگی کف زمین را به خود می‌گیرد، انواعی که نقوش برجسته داشته و آلودگی‌ها را در خود نگه می‌دارد و سفره‌هایی که پشت و روی آن بسختی قابل شناسایی است خودداری کنید.

پس از خوردن غذا سطح سفره را با یک دستمال غیرنایلونی نمدار تمیز کنید و تا زمانی که سطح سفره رطوبت دارد آن را جمع نکنید. در صورتی که سفره بواسطه مواد غذایی چرب و مرطوب کثیف شده باشد باید آن را با آب گرم و مواد شوینده بشویید و در آفتاب خشک کنید.


مزایای سفره یکبار مصرف


اما برخی از تولیدکنندگان برای سود بیشتر خود،سفره های بی کیفیتی را به بازار عرضه میکنند که هم برای محیط و هم سلامتی انسان مضر هستند.

تولیدکنندگان باید با استفاده از موادی که کمترین آسیب را به محیط زیست و سلامتی انسان برساند،انواع سفره یکبار مصرف را به بازار عرضه کنند.

درست است که استفاده از سفره های یکبار مصرف کار را برای ما راحت کرده است، اما اگر در انتخاب سفره یکبار مصرف دقت کافی نداشته باشیم و زمان استفاده از آن نکاتی را رعایت نکنیم ممکن است مشکلاتی برای ما به وجود آید.

اگر جزء کسانی هستید که از سفره های یکبار مصرف در زندگی روزمره خود زیاد استفاده می کنید،حتما به نکات زیر توجه کنید.


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تفاوت عمده حرف آخر با دیگر منابع کنکور

چهارشنبه 6 اسفند 1399
17:18
هانری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چند سالی است نام‌های مختلفی از مؤسسات کنکور به گوش می‌رسد که بزرگترین هدف آنها آمادگی و قبولی در کنکور است. حرف آخر یکی از این موسسه‌ها است که با یک دهه فعالیت شبانه روزی در راستای ارتقای علمی دانش آموزان و آمادگی برای کنکور فعالیت می‌کند. مؤسسه «حرف آخر» با برنامه ریزی منحصر به فرد برای مقاطع مختلف، آنها را برای کنکور آماده می‌کند و برنامه ریزی براساس شرایط دانش آموزان و در نظر گرفتن زمان و میزان آمادگی برای کنکور از اهداف این مؤسسه است. «حرف آخر» با کمک کتب کمک آموزشی خاص و معلمان کار آزموده کتاب‌های درسی را با استفاده از انیمیشن و یا روش‌های حل تمرین ساده به دانش آموزان ارائه می‌دهد. همچنین «حرف آخر» با نام مجموعه‌های آموزشی برای سال‌های مختلف آموزشی شناخته می‌شود. با این حال باید گفت انتخاب مؤسسه‌ای مناسب برای آمادگی کنکور بسیار مهم است، زیرا علاوه بر برآورده شدن هدف اصلی که قبولی در کنکور است هزینه‌های پرداخت شده نیز از اهمیت برخوردار است و فرد با انتخاب این مؤسسه و پرداخت هزینه مناسب می‌تواند بهترین پکیج‌های آموزشی را با روشی مدرن به دست بیاورد.

تفاوت عمده حرف آخر با دیگر منابع کنکور

نحوه آموزش کتاب‌های آموزشی در این مؤسسه کاملاً متفاوت است و وجه تمایز آن با سایر مؤسسات آموزشی است. به طور نمونه استفاده از تکنیک‌هایی که نیمکره راست را فعال می‌کند در این مجموعه رایج است و به دانش آموزان استفاده از نیمکره راست مغز نیز آموزش داده می‌شود. همچنین با کمک انیمیشن، مفاهیم سخت و پیچیده به داوطلبان کنکور آموزش داده می‌شود و با این روش مطلب فراموش نمی‌شود. در بسیاری از مؤسسات کنکور روش‌هایی مانند حفظ کردن دروس و فرمول‌ها وجود دارد که پس از مدت کوتاهی بخش مهمی از آنها به دلیل عدم تکرار از حافظه پاک خواهد شد اما در این مؤسسه این روش تغییر کرده و از نیمکره راست مغز برای محفوظ ماندن اطلاعات استفاده می‌شود. با کمک تصاویر و ثبت آنها در سمت راست مغز مطالب در مغز باقی خواهد ماند و به خاطرسپاری مطالب درسی و علمی ساده خواهد شد. این تصاویر شکل گرفته در نیمکره راست مغز مربوط به هر درس با کمک فصل بندی و الگویی که به صورت کلی برای همه دروس در نظر گرفته می‌شود به هم مربوط می‌گردد. از وجوه تمایز «حرف آخر» با دیگر مؤسسات کنکور آموزش روش‌های کلی حل مسئله است که برای حل بسیاری از مسائل قابل استفاده است و با آموزش آن روش‌های حل مسائل به حافظه بلند مدت می‌رود و دیگر نیازی به تکرار مجدد این روش‌ها در طول چندین سال نیست و مطالب آموزش داده شده برای استفاده از کنکور در حافظه بلند مدت قابل دسترسی است.

منبع : https://www.mehrnews.com/news/4939032/%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


[ بازدید : 198 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

زندگینامه استاد هومن روان

پنجشنبه 16 بهمن 1399
20:35
هانری

درس زیست شناسی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین درس‌های گروه تجربی است. ضریب این درس برای قبولی در رشته‌های زیر گروه ۱ و ۲ بسیار اهمیت دارد. با توجه به این شرایط تدریس این درس و آموزش آن نیز بسیار پر اهمیت است. بنابراین حرف آخر برای تدریس درس زیست شناسی یک دپارتمان زیست تشکیل داده است. هومن روان، رضا شعبانی و استاد شاکری اساتید دپارتمان زیست حرف آخر را تشکیل می‌دهند.

درس زیست شناسی نیاز به تخصص زیادی برای تدریس دارد. بنابراین حرف آخر با کمک ۳ استاد برتر در زمینه آموزش زیست به سراغ داوطلبان می‌رود. ما در مطالب قبلی دو استاد برتر زیست شناسی یعنی استاد شعبانی و استاد شاکری را به شما معرفی کردیم. در ادامه به سراغ معرفی استاد هومن روان می‌رویم که یکی دیگر از اساتید برتر حرف آخر است.

هومن روان

هومن روان: فعالیت در دپارتمان زیست حرف آخر

دپارتمان زیست حرف آخر با سه استاد مطرح خود تلاش می‌کند، درس زیست را به سادگی آموزش دهد. استاد هومن روان نیز در این دپارتمان، درس‌ها و مباحث دشوار را به دانش‌آموزان و داوطلبان آموزش می‌دهد. در واقع می‌توان گفت استاد هومن روان با یک بیان ساده و شیوا به راحتی سخت‌ترین درس‌ها را نیز به داوطلبان آموزش می‌دهد.

بیوگرافی استاد هومن روان: مدرس زیست حرف آخر

در ابتدا بهتر است با بیوگرافی استاد هومن روان بیشتر آشنا شویم. هومن روان مدرس زیست حرف آخر دارای مدرک زیست شناسی علوم جانوری است. استاد روان مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه گیلان کسب کرده است. تمامی داوطلبان شاید در این موضوع هم عقیده باشند که استاد روان بهترین مدرس برای بخش زیست گیاهی است. بدون شک تحصیلات استاد در این مورد کمک زیادی به او کرده است. بیوگرافی هومن روان به صورت مختصر به شرح زیر است:

  • دارای مدرک کارشناسی
  • تحصیل در رشته زیست شناسی علوم جانوری
  • فارغ‌التحصیل دانشگاه گیلان

سوابق آموزشی استاد روان

  • مولف کتاب زیست شناسی کنکور در انتشارات حرف آخر
  • بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس درس زیست شناسی
  • تدریس درس زیست شناسی در آموزشگاه برهان
  • مدرس درس زیست شناسی در آموزشگاه احسان
  • تدریس درس زیست شناسی در آموزشگاه اندیشه
  • مدرس درس زیست در آموزشگاه بوعلی
  • تدریس درس زیست شناسی در آموزشگاه‌های ساری
  • تدریس درس زیست شناسی در شبکه ۱ سیما
  • تدریس درس زیست شناسی در شبکه‌های صدا و سیما
  • تدریس درس زیست شناسی در دبیرستان فرزانگان ساری
  • تدریس درس زیست شناسی در دبیرستان رازی
  • تدریس مبحث زیست گیاهی در حرف آخر

منبع : https://harfeakhar.com/







[ بازدید : 680 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحولی شگرف برای یادگیری دانش آموزان

پنجشنبه 16 بهمن 1399
0:11
هانری

حرف آخر با تکنولوژي نوین آموزشی موجب بوجود آمدن تحولی شگرف در یادگیری دانش آموزان گردیده است. با توجه به درگیر نمودن هر دو نیمکره مغز از تمام ظرفیتهای مغز برای فراگیری استفاده می گردد. این تکنولوژی نوین آموزشی در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و جزو یکی از متدهای موفق در زمینه تدریس محسوب می شود. موسسه حرف آخر با توجه به این مهم که تعداد زیادی از داوطلبان با وجود اینکه تمامی مطالب دروس و منابع را مطالعه نموده اند ولیکن هنگام برگزاری کنکور قادر به استفاده از تمامی دانش و اندوخته های خود نشده و فقط بخشی از آنها را بکار می گیرند. همچنین با بررسی درصد دروس در کارنامه داوطلبان مشخص شد که حدود ۸۰ درصد آنها دروس اختصاصی را زیر ۱۰ درصد تست زده اند. بنابراین استفاده از روشهای نوین تدریس و یادگیری مورد توجه قرار گرفت. تکنولوژی تصویرسازی و انیمیشن مورد استفاده در موسسه حرف آخر یکی از کارآمدترین روشهای تدریس در سطح بین المللی محسوب می شود. موسسه با توجه به این روش تدریس و بهره گیری از اساتید مطرح کنکور در کلیه دروس اقدام به تهیه پکیج های آموزشی منحصربفرد و با کارایی فوق العاده برای دانش آموزان نموده است. روش تدریس موسسه حرف آخر و استفاده از شیوه های نوین آموزشی دارای مزیت های بیشماری نسبت به سایر روشهای تدریس سنتی است.

با حرف آخر به سادگی به رشته پزشکی برسید

چرا حرف آخر ؟

  1. آموزش کنکور با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن در پکیج های حرف آخر
  2. استفاده از تدریس بهترین اساتید کنکور کشور
  3. جمع بندی های منحصربه فرد با تکنیک های بی نظیر اساتید مطرح حرف آخر
  4. شبیه سازی کنکور سراسری با استفاده از پکیج 20 آزمون حرف آخر
  5. تدریس منطبق با منابع کنکور سراسری همان سال
  6. استفاده از الگوهای بی نظیر به جای تکنیک های فراوان و فرّار در مغز
  7. تایید شده توسط رتبه های برتر حرف آخر در کنکور سراسری

منبع : https://vananews.com/fa/news/384816/%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF



[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

با شرکت ستاره میزبان پارسیان آشنا شوید

چهارشنبه 15 بهمن 1399
23:50
هانری

به سایت میزبان پلاست خوش آمدید

شرکت ستاره میزبان پارسیان یک مجموعه تولیدی محصولات یکبار مصرف در ایران میباشد که اهداف خود را بر پایه تولید محصولات با کیفیت ، اشتغالزایی و تامین رضایت مشتریان بنا نهاده است.

ویژگی های مجموعه ما

  • جوان و پرانگیزه
  • تلاش و پشتکار مداوم
  • همدلی و وفاق کارکنان
  • ارتباط قوی با زنجیره تامین

ویژگی های محصولات ما

  • کیفیتی نمونه
  • قیمت عالی
  • استحکام و زیبایی در بسته بندی
  • طراحی خلاقانه

شروع کار و تلاش برای تداوم...

کارخانه توليدی پلاستيک ستاره میزبان پارسیان در سال 1388 با توان توليد 20 تن در ماه فعاليت خود را در عرصه پلاستيک اغاز نمود. اين فعاليت ابتدا از کارگاه کوچکی در منطقه يافت آباد تهران با تنها 2 نيروی کار شروع شد .که پس از گذشت 2 سال با تلاش بسيار مديريت جوان و کارشناسان خبره اين رشته کارخانه به فضايی بزرگتر واقع در شهرک صنعتی شمس آباد انتقال يافت. در سال 92 کارخانه با بهره گيری از ماشين آلات پيشرفته و استفاده از تکنولوژی روز دنيا به رقابت با بزرگان اين صنعت در داخل کشور پرداخت.

البته برای رسیدن به موفقیت های بزرگی که در ذهن داریم راه طولانی در پیش خواهیم داشت. اعتقاد ما این است که با هدفمند کار کردن و دارای استراتژی بودن ، کار تیمی ،دسترسی به نیروی انسانی خوب ،تلاش و پشتکار مداوم سهامداران اصلی ،همدلی و وفاق کلیه کارکنان ، ایجاد تیم فروش خوب ، سهل الوصول بودن منابع اولیه در کشور ، ایجاد ارتباط خوب و جلب اعتماد تأمین کنندگان و خریداران و بطورکلی زنجیره تأمین قوی بتوانیم به صنعت تولید کشور کمک شایانی بنماییم

آغاز راه

و تلاش
برای رشد

احترام به اصول و ارزش ها ، برای رسیدن به اهداف...

مبناهای ارزشی ما در بخش ارزش های اخلاقی دینی؛ رعایت شئونات اسلامی در برخورد با همکاران و مشتریان و عدم هرگونه تقلب و غش در محصولات و معاملات،در بخش ارزش های اجتماعی خدمت به اقتصاد ملی در جهت رفاه خانوارها و حفظ محیط زیست و احترام به امور ذینفعان و حفظ مشتری مداری در بخش ارزش های حرفه ای ترویج حس مسئولیت پذیری، رقابت پذیری، کار تیمی و… میان کارکنان و ارزش نهادن به یادگیری، خلاقیت، نوآوری در راستای بهبود مستمر و ارزش های حقوقی و احترام و تبعیت از قوانین حقوقی از قانون کار گرفته تا قانون سلامت مواد غذایی میباشد.

يکی از اهداف مهم و اصلی اين مجموعه گسترش حجم توليد و افزايش تعداد کارکنان برای کمک به سيستم اشتغال زايی کشور است در سال جديد نگاه اصلي ما به خارج از مرز هاي کشورمان معطوف شده است، به طوری که در حال حاضر به 5 کشور همسايه (عراق ، افغانستان، ترکيه، پاکستان و ارمنستان) به صورت مداوم محصولات اين شرکت ارسال می شود.


[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]