در شرایط کرونایی چگونه سفر کنیم؟

دوشنبه 2 اسفند 1400
23:44
هانری

در شرایط کرونایی چگونه سفر کنیم؟

این روزها به خاطر شرایط کرونایی سفر رفتن خطرناک شده است. بعضی‌ها به خاطر این شرایط سفر رفتن را کنار گذاشته اند. بعضی‌ها سفر کاری می‌روند. عده‌ای هم هستند که معتقدند باید زندگی و سفر را با توجه به شرایط جدید تغییر داد. یعنی سبک سفر رفتن‌مان را عوض کنیم یا اصول بهداشتی را سخت‌تر از قبل رعایت کنیم.

در این مقاله می‌خواهیم راجع به سفرکردن در دوران کرونا صحبت کنیم و به این سوال جواب دهیم که آیا می‌توان با وجود پاندمی جهانی سفر رفت؟

بهترین و درست‌ترین کار سفر نرفتن است

شاید خیلی‌ها این دوران به سفر رفته و کرونا نگرفته باشند. اما این دلیل مناسبی برای سفر رفتن در این شرایط نیست. ممکن است در سفر بعضی از نکات را رعایت نکنیم و دست‌ها را به اندازه کافی نشوییم؛ به علاوه وضعیت کرونا در برخی از شهرها وخیم‌تر است و همچنان بعضی از مردم به ماسک توجهی نمی‌کنند.

با اینکه این بیماری روحیه‌ی ما را ضعیف کرده و مجبوریم بیشتر اوقات را در خانه بمانیم، اما یادمان باشد که سفر گزینه‌‌ی کم خطری برای تقویت روحیه‌مان نیست. می‌توان در این دوران کارهای مختلفی انجام داد. مثلا عکس سفرهای قدیمی‌تان را مرور کنید. مقصد سفرهای آینده را مشخص کرده و برنامه‌ریزی کنید.

جاهای دیدنی شهرها و کشورهای مختلف را جست‌وجو کنید و آنها را در لیست سفرتان بگذارید. به جای سفررفتن، کتاب‌های مربوط به سفر و سفرنامه‌های مختلف را بخوانید. پیشنهاد ما کتاب‌‌های سیر و سفر آلن دوباتن و سفرنامه‌ی تاورنیه است.

منبع : نشر نیلوفر


[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]