پنکیک های آرایشی

دوشنبه 28 آبان 1397
17:15
هانری

پنکیک های آرایشی


معمولا خانمی نیست که لوازم آرایشی نداشته باشد و با چنین لوازمی هم اشنا نباشد اما ما در این مقاله توضیحات و نکاتی را برای خانم های خوش سلیقه و با دقت بیان خواهیم کرد تا بهتر بتوانند از لوازم آرایشی خود استفاده کنند. پنکیک یکی از لوزام آرایشی مهم خانم هاست. افرادی که می خواهند پوستی یک دست داشته باشند و تا حدودی براقی پوست خود را در اثر چربی زیاد پوست با پنکیک زدن کم کنند.

در این بین با ما باشید با معرفی چند نمونه مثل پنکیک اسنس نام آشنا و خرید پنکک مک اصلی برترین دنیا .

پنکک مخملی کرمی است که قدرت پوشش بیشتری نسبت به کرم پودرها دارد و معمولا به صورت فشرده و به دو شکل چرب (سوپرا) و خشک ( اکوا) در بازار موجود می باشد برای استفاده از پنکیک ها از پد یا اسفنج استفاده می شود. پنکیک ها براساس رنگ و مارک نیز انواع مختلفی دارند که افراد براساس نیاز خود می توانند یکی را انتخاب کنند دقت داشته باشید که در انتخاب پنکیک شماره مناسب را انتخاب کنید برای مثال انتخاب 10 درجه رنگ روشنتر از پوست خود اشتباه بزرگی برای شما خواهد بود سعی کنید حداقل یک درجه روشنتر انتخاب کنید تا هم پوستتان کمی روشنتر شده و هم اینکه بتوانید پوست خود را صاف و یک دست کنید.

خانم ها با آرایش کردن سنشان بیشتر از حد معمولی نشان داده می شود اما این در صورتی است که آرایش غلیظ و غیر اصولی داشته باشند. پس توصیه ما این است حتی الامکان آرایش غلیظ نداشته باشید و اینکه با خواندن ادامه مطلب از نحوه درست استفاده کردن پن کیک آشنا شوید. آرایش کردن برای زیباتر شدن و رفع عیب و ایراد های صورت می باشد نه اینکه تا می توانید از لوازن آرایشی استفاده کنید.

همچنین شما میتوانید از محصولات آرایشی و بهداشتی فروشگاه شیک فام دیدن فرمایید.



[ بازدید : 566 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]