انواع دستگاه‌های لیزری

شنبه 30 مرداد 1400
8:01
هانری

کلینیک‌های پوست و مو بدون تجهیزات مناسب و باکیفیت قادر نخواهند بود حداکثر پتانسیل خود را در عرصه زیبایی و جوانسازی پوست به نمایش بگذارند. بنابراین انتخاب بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد برای بسیاری از صاحبان این کلینیک‌ها در اولویت نخست قرار دارد. این انتخاب وابسته به عوامل مختلفی است و ممکن است از یک مرکز به مرکز دیگر تفاوت داشته باشد. در اینجا هدفمان این است که انواع دستگاه‌های لیزری که توسط شرکت طاهرتاج مادر وارد و در بازار عرضه شده‌اند را به شما معرفی کنیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱

دستگاه لیزر تیتانیوم را شاید بتوان خوشدست‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد قلمداد کرد. این دستگاه مجهز به دو هندپیس مجزا بوده که امواج الکترومغناطیسی لیزر را به درون لایه‌های پوست گسیل می‌دارند. با استفاده از این هندپیس‌ها می‌توان تمامی نقاط بدن حتی نقاط ریز و غیر قابل مشاهده را نیز تحت درمان قرار داد.

با خرید لیزر تیتانیوم و استفاده از سه طول موج به کار رفته در این محصول یعنی لیزر الکس، دایود و ان دی: یاگ، کارآمدترین طول موج‌های حذف موهای زائد، قادر به حذف فولیکول‌های مو در هر عمقی از پوست و با هر میزان رنگدانه خواهید بود.

ویژگی‌های دیگر این محصول به طور خلاصه عبارتند از:

  • شعاع لکه (اسپات سایز) بزرگ چهار سانتی متری در لیزر تیتانیوم امکان لیزر مناطق وسیعی از پوست را فراهم آورده و در افزایش سرعت و کاهش مدت زمان جلسات مؤثر است.
  • فناوری خنک‌کنندگی ICE پلاس در این دستگاه، مانع از ایجاد حرارت بیش از حد در سطح پوست گردیده و از سوختگی و تاول زدن بافت‌های اطراف موضع درمان جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • لیزر موهای زائد با این دستگاه عملاً بدون درد بوده و هیچ گونه عارضه جانبی بر جای نمی‌گذارد.
  • به دلیل استفاده از دو هندپیس، بسیاری از متخصصان این دستگاه را از نظر بهداشتی تأیید می‌نمایند.
  • صفحه نمایش ۱۵ اینچی این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و استفاده از آن بی‌نهایت آسان است.
  • دستیابی به نتایج مطلوب با لیزر تیتانیوم، ظرف مدت ۶ الی ۸ هفته امکان‌پذیر خواهد بود.
  • برخورداری از فیلترهای آب دوگانه، پمپ آب ایتالیایی و منبع تغذیه شش طرفه ساخت کشور ژاپن گواهی دیگر بر کیفیت بالای این دستگاه است.
  • لیزر تیانیوم با قیمتی بسیار مناسب و گارانتی یک ساله توسط شرکت طاهرتاج مادر به فروش می‌رسد.

بتعغ

دستگاه لیزر پلاتینیوم ۲۰۲۱

مشخصه بارز این سری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد، برخورداری آن‌ها از سه طول موج مختلف (الکس، دایود و ان دی: یاگ) و اعمال همزمان این سه طول موج بر سطح پوست است. با خرید لیزر پلاتینیوم قادر به ارائه خدمات رفع موی زائد به هر فردی با هر تناژ پوست و هر جنس مویی خواهید بود.

سرعت فوق‌العاده این دستگاه مرهون تکنولوژی InMotion به کار رفته در آن است. با استفاده از این فناوری، انرژی به طور یکنواخت به سطح وسیعی از پوست منتقل گردیده و با بالا بردن تدریجی حرارت لایه‌های مختلف، عوارض جانبی و درد ناشی از فرآیند لیزر را به حداقل می‌رساند. اسپات شات بالای این دستگاه عامل دیگری است که در افزایش سرعت عمل فرآیند لیزر نقشی تعیین‌کننده را ایفا می‌کند.

منبع : https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1108147-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]