ویژگی‌ کیسه زباله مناسب

چهارشنبه 20 اسفند 1399
2:41
هانری

شاید خرید کیسه زباله یا کیسه فریزر بسیار ساده به نظر برسد و شما تا به حال هنگام خرید این محصول به تنها چیزی که فکر نکرده‌اید انتخاب محصولی با ویژگی‌های خاص باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام میزبان پلاست تصمیم‌گیری در مورد انتخاب کیسه زباله آن‌قدرها هم ساده نیست؛ به ویژه زمانی که شما برای خرید به فروشگاه می‌روید و با قفسه‌ای از برندهای مختلف مواجه می‌شوید. در این حالت تنها راه، انتخاب محصولی است که قبلاً استفاده کرده و از کیفیتش راضی بوده‌اید و یا انتخاب تصادفی یکی از برندهای موجود است.

ویژگی‌های کیسه زباله مناسب

اندازه کیسه زباله یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت. این مورد علاوه بر فراهم کردن تنوع انتخاب برای تناسب با انواع سطل‌های زباله، کار را برای تفکیک زباله‌ها آسان‌تر می‌کند. چراکه برای زباله‌های خشک با ماندگاری بیشتر اندازه بزرگ کیسه زباله مهم است؛ در مقابل زباله‌های‌تر به دلیل نیاز به خروج روزانه زباله‌ها، اندازه کوچک، پاسخگوی حجم دورریز خواهد بود. ضمن آنکه این رویکرد در مصرف کمتر پلاستیک نیز مؤثر خواهد بود.

کیسه فریزر تولید میزبان پلاست در دو سایز و دو رنگ متفاوت موجود است. سایز بزرگ در رنگ آبی و سایز متوسط در رنگ سبز، تولید می‌شوند که می‌توان به نسبت حجم زباله‌ها از این کیسه‌ها استفاده کرد. همچنین این کیسه‌ها قادرند وزنی بین۷ تا ۱۰ کیلوگرم را تحمل کرده و از انتشار بوی نامطبوع و نشت شیرابه زباله جلوگیری کنند. گفتنی است این کیسه‌ها را می‌توان برای مصارف خانگی و غیرخانگی مورد استفاده قرار داد.

مقاومت دمایی شاخص مهم کیسه‌فریرزها

از آنجا که بیشترین مصرف کیسه‌فریزرها، مصارف خانگی است این محصولات باید این قابلیت را داشته باشند که از طرفی در دمای پایین و مدت زمان طولانی مواد غذایی را در خود نگه دارند و از طرف دیگر در برابر انجماد بافتشان تحلیل نرود. کیسه فریزر جعبه‌ای میزبان پلاست در طولانی مدت، مواد غذایی را در منفی هجده درجه و در کوتاه مدت تا منفی بیست درجه حفظ می‌کنند. همچنین در گروه محصولات برای سهولت در استفاده، از جعبه‌ها و مدل‌های مختلف استفاده شده از جمله مدل کیسه فریزر تقویمی، کیسه فریزر آسان مصرف و کیسه فریزر شیت تک‌برگی. اندازه این کیسه‌ها بر طبق استاندارد ملی در اندازه ۳۵*۲۵ بوده که در هر جعبه دویست برگ قرار دارد. گفتنی است در مدل آخر، بسته‌ها ۱۰۰ و ۱۲۰ عددی تولید شده، کیسه‌ها براق و رولی هستند که موجب استفاده راحت‌تر از هر برگ می‌شود.

کیسه‌فریزرهای آسان مصرف

از مزایای خاص محصول کیسه فریزر آسان مصرف، می‌توان به رعایت بهداشت بیشتر هنگام مصرف اشاره کرد چراکه با برداشتن یک کیسه فریزر، دست با کیسه‌های دیگر تماس پیدا نمی‌کند، رنگ و خاصیت مواد غذایی منجمد شده در آن حفظ می‌شود و به همین دلیل استفاده طولانی مدت آن نیز آسان است.

کیسه فریزرهای تقویمی

طراحی جذاب این کیسه فریزرها، نقطه تمایز آن‌ها در مقابل کیسه فریزرهای آسان مصرف است. از جمله مواد استفاده شده برای تولید انواع کیسه فریزر و کیسه زباله می‌توان به پلی‌اتیلن اشاره کرد که سبب ایجاد استحکام کششی بیشتری در محصول می‌شود. قابلیت ویژه‌ای که این گروه از محصولات میزبان پلاست را برای نگهداری آسان حجم‌های مختلفی از مواد غذایی بهینه کرده است. همچنین طراحی محصولات به صورت چسبی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]