نحوه تنظیم کوله پشتی کوهنوردی

دوشنبه 13 بهمن 1399
16:45
هانری

نحوه تنظیم کوله پشتی کوهنوردی بر روی بدن را می توان مهم ترین فاکتور در استفاده از آن دانست . که میتوانید بهترین نوع های ان را از فروشگاه لوازم کوهنوردی دارمارت خریداری نمایید همچتین باید دانست که بدون یک تنظیم دقیق و مناسب نمی توان استفاده بهینه را از کوله پشتی کوهنوردی داشت حتی اگر این کوله پشتی بهترین محصول موجود در بازار باشد . نحوه تنظیم کوله پشتی کوهنوردی امری بسیار مهم است که کمک می کند تا فشار ناشی از کوله پشتی بر روی بخش هایی همچون لکن و پایین تنه قرار بگیرد و حداقل میزان هم بر روی شانه ها باشد . اگر این تنظیم به خوبی صورت نگیرد به احتمال بسیار زیاد افراد بعد از مدت زمان کوتاهی دچار خستگی های مفرط می شوند که این امر به نوبه خود می تواند بازدهی آن ها را در سفر ها و صعود های بلند کاهش دهد .

چرا ما این مقاله تولید کردیم؟

شاید بتوان نحوه تنظیم کوله پشتی کوهنوردی بر روی بدن را مهم ترین عامل بعد از نحوه ی انتخاب کوله پشتی کوهنوردی دانست. بسیاری از افراد با وجود اینکه کوله پشتی های گران قیمت را خریداری می کنند اما همچنان نحوه تنظیم کوله پشتی بر روی بدن را نمی دانند و دانش کافی برای شیوه استفاده صحیح از آن ندارند . اگر شما هم جزو افرادی هستید که از این موضوع آگاهی کافی ندارند و یا بعد از حمل کوله پشتی تان سریعاً خسته می شوید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید چرا که قصد داریم نحوه تنظیم کوله پشتی کوهنوردی را به شما آموزش دهیم اما قبل از آن بهتر است اهمیت این موضوع را بدانید .



اهمیت تنظیم کوله پشتی کوهنوردی بر روی بدن

بسیاری از افراد بعد از آماده شدن برای یک سفر کوهنوردی سریعاً کوله خود را پر از وسایل می کنند و آن را همانند کوله پشتی های دوران مدرسه به دوش می اندازند و عازم سفر می شوند . بیشتر این افراد در طول مسیر خود چنیدن بار خسته می شوند و مجبور می شوند کوله خود را زمین بگذارند و استراحت نمایند . بیشتر این افراد تفاوتی بین استفاده از کوله پشتی کوهنوردی و کوله های عادی قائل نمی شوند و به همین سبب است که نمی توانند کوله پشتی خود را تنظیم نمایند و این صرفا به دلیل عدم آگاهی آنان از این تفاوت ها می باشد .

عدم تنظیم مناسب کوله پشتی کوهنوردی بر روی بدن نه تنها سبب خستگی زودرس می شود بلکه در دراز مدت مشکلات مختلفی از اعم دیسک و ارتروز را به وجود می آورد. بیشتر افرادی که بصورت غیر استاندارد از کوله پشتی ها استفاده می کنند عموماً بعد از سفر دچار کوفتگی ماهیچه های شانه و کول خو می شوند و این یک تجربه ناخوشایند را از سفر برای آنان خلق می کند .

منبع


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]