مزایای دستگاه لیزر دایود الکس

شنبه 20 دی 1399
15:54
هانری

استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس چه مزایایی دارد

همانطور که عرض کردیم، استفاده از هر دستگاه پاکسازی پوست مزایای خاص خودش را دارد، با این حال اگر قصد تهیه اینگونه از دستگاهها را دارید، طبیعی است که به تمامی بُعد ماجرا که یکی از آنها مزایای استفاده از آن است، دقت کنید. با این اوصاف، ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا باید از دستگاه لیزر دایود الکس استفاده کنید و نتیجه خواهیم گرفت که دور دیگر دستگاههای لیزر مو را باید خط قرمز کشید.

  • همانطور که گفتیم طول موجها در دستگاههای لیزر بسیار تعیین کننده هستند. در دستگاه لیزر دایود الکس نیز سه طول موج خودنمایی میکنند که همین موضوع به نقطه عطف این دستگاه تبدیل شده است.
  • پر واضح است که طول موجها، کمک کنندهی از بین بردن موهای زائد هستند و با توجه به اینکه این دستگاه از سه طول موج بهره میبرد، استفاده از آن برای انواع رنگ پوست (تیره، روشن و دیگر رنگ پوست) بسیار مطلوب است.
  • استفاده از این دستگاه با کمترین عارضه برای پوست همراه است. بعضی از دستگاههای لیزر، پوست را میسوزانند و برخی دیگر به طور کامل عمل حذف موهای زائد را انجام نمیدهند که طبیعتاً برای افراد آزاد دهنده خواهد بود.
  • قابلیت شات زدن به صورت رولی از دیگر قابلیتهای این دستگاه است که در کمتر دستگاه لیزری مشاهده میشود. همچنین استفاده از دو بُرد و توانایی کار کردن هر یک از بردها به صورت مجزا از دیگر مواردی است که دستگاه لیزر دایود الکس را نسبت به سایر دستگاههای همگروه متمایز کرده است.
  • استفاده از این دستگاه بدون هیچ نگرانی به جهت آسیب رسیدن به اپیدرم انجام خواهد شد و افراد، میتوانند با خیال راحت از دستگاه لیزر دایود الکس به جهت پاکسازی پوست کمک بگیرند.
  • ناگفته نماند که مدت زمان انجام حذف موهای زائد بدن توسط این دستگاه، بسیار کوتاهتر از دستگاههای دیگر است و این موضوع به توانایی و سرعت عمل آن برمیگردد.

همین چند ویژگی برای دستگاه لیزر دایود الکس، منجر شده است که بسیاری از کارشناسان استفاده از این دستگاه را نسبت به دیگر دستگاهها در اولویت قرار دهند. اگر سری به مراکز تخصصی پوست و مو بزنید، مشاهده خواهید کرد که هر از سه دستگاه، دو نوع آن مربوط به دستگاه لیزر دایود الکس است. ضمن اینکه قیمت خرید این وسیله نیز نسبت به دستگاههای دیگر بصرفهتر است.

برای مشاهده قیمت دستگاه لیزر دایود الکس به این سایت مراجعه کنید : https://alexdiode.ir/product/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%b3-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af-alex-diode/


[ بازدید : 209 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]