بهترین روش های گرفتن اقامت ترکیه

شنبه 20 دی 1399
15:20
هانری

بهترین روش های گرفتن اقامت ترکیه برای ایرانیان در سال 2020

گرفتن اقامت ترکیه در سال های اخیر توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کرده است. متاسفانه تلاطم های سیاسی و اقتصادی سبب شده است که مهاجرت به ترکیه از سمت تمام اقشار در جامعه افزایش چشمگیری پیدا کند. اگر در سال های قبل تنها متخصصان و افراد تحصیل کرده عزم سفر می کردند اینک از هر شغل و جایگاهی می توانیم شاهد افرادی باشیم که تصمیم قاطع برای مهاجرت گرفته اند. در این میان بسیاری توانایی مالی و شرایط مهاجرت اروپا را ندارند و به دنبال کشورهای نزدیک تر و ارزان تر هستند.

سال های گذشته بسیاری گرجستان را انتخاب کرده بودند که عموما به دلایل تحریم های آمریکا و مشکلات به وجود آمده مجبور به ترک این کشور شدند این در حالی است که تقاضا برای اقامت در ترکیه افزایش یافته است. استقبال از اقامت ترکیه به دلایل شرایط به نسبت راحت این کشور نیز می باشد. سیاستمداران ترکیه شرایط مناسبی را برای اتباع کشورهای خارجی که قصد اخذ شهروندی ترکیه، اقامت ترکیه را دارند فراهم نموده اند. اقامت در ترکیه انواع بسیاری دارد که بر طبق ماده 46 شماره 6458 قانون اتباع خارجی ترکیه و حمایت بین المللی به تصویب رسیده است و مفاد آن کاملا مشخص شده است.

اگر به فکر گرفتن اقامت کشور ترکیه هستید بدانید که اولین و مهمترین ویژگی آن همسایه بودنش با ایران است. هر زمان که دلمان برای عزیزانمان تنگ شد با یک بلیط ارزان و در زمان کوتاه کنار خانواده و دوستانمان هستیم.
اگر بخواهیم از طریق اخذ اقامت توریستی اقدام کنیم آسان ترین و همچنین کم هزینه ترین راه می باشد که به آن گاهی اقامت فوری ترکیه نیز گفته می شود. در این روش با اجاره خانه هم برای خودتان و هم برای خانوادتان می توانید به مدت یکسال اقامت بگیرید. برای گرفتن اقامت ترکیه با الو اپلای با ما در تماس باشید.

اقامت ترکیه : https://www.aloapply.com/getting-a-residence-in-turkey/


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]