دوره آموزش طراحی کامیک

دوشنبه 15 دی 1399
4:17
هانری

اولین چیزی که بعد از دیدن یک شخص توجه ما را جلب می‌کند، چهره‌ی آن فرد است. در هنر هم این موضوع صادق است. تسلط بر طراحی چهره، به شما کمک می‌کند بتوانید نقاشی‌های زنده و واضحی را خلق کنید. ازاین‌رو، قصد داریم، اصول طراحی چهره را بررسی کرده و آموزش گام ‌به ‌گام طراحی چهره با مداد را باهم یاد بگیریم. در این مطلب، آموزش طراحی چهره را به صورت اصولی و از پایه شروع خواهیم کرد. در نهایت، یاد می‌گیرید که چطور یک صورت را از جلو طراحی کنید. با ما همراه باشید.

آموزش طراحی چهره

اصول طراحی چهره

بسیاری از افراد هنگام طراحی چهره اشتباه می‌کنند، زیرا درک درستی از تناسب اجزای صورت ندارند. تناسب، به‌اندازه و نحوه‌ی قرارگیری یک شیء در برابر شیء دیگر گفته می‌شود. فرمول‌های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان طراحی چهره را به‌درستی انجام داد. در این مطلب قصد داریم از روشی بسیار ساده برای آموزش طراحی چهره استفاده کنیم که برای مبتدیان هم بسیار مناسب است.

برای برداشتن دوره آموزش طراحی کامیک و طراحی چهره اینجا کلیک کنید

آموزش گام به گام طراحی چهره با مداد

در این آموزش گام به گام طراحی چهره با مداد، روش لومیس را بررسی می‌کنیم. این روش کمی پیچیده، ولی دقیق‌تر از سایر روش‌ها است. البته قبل از اینکه به سراغ آموزش‌ طراحی چهره بروید، باید به یاد داشته باشید که هدف نهایی، طراحی چهره به شکلی قابل قبول است. بنابراین، فرقی ندارد از کدام روش برای این کار استفاده کنید.


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]