يکشنبه 11 شهريور 1397
12:50
هانری

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی پس از ترجمه انگلیسی به فارسی بیشترین تعداد مراجعین را داراست. علت این امر نیاز زیاد به این نوع ترجمه است.تقریبا تمام دانشجویان و اساتید باید مقالات پژوهشی معتبر خود را به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر نمایند. اهمیت ترجمه مناسب مقاله بر کسی پوشیده نیست زیرا نشریات معتبر در صورتی مقاله شما را پذیرش می نمایند که از نظر ترجمه سطح قابل قبولی داشته باشد. علاوه بر آن برخی از نشریات مثل ژورنال های نمایه شده در جی سی آر و پابمد، بسیار بر روی ترجمه مطالب حساس هستند و در صورت وجود کوچکترین ایرادی در ترجمه، مقاله شما را ریجکت می نمایند. علاوه بر آن بسیاری از افراد فعال در واحدهای تولیدی نیاز به تهیه کاتالوگ و معرفی محصولات خود به زبان انگلیسی را دارند. از این رو ترجمه فارسی به انگلیسی بیشترین سفارشات را شامل میگردد

با توجه به رشد روزافزون علمی کشورمان و افزایش مقاله های isi ،افزایش صادرات و ارتباط با دهکده جهانی، نیاز به ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله و متن‌هایعلمی و تخصصی مختلف و همچنین ویرایش مقاله و متن‌های انگلیسی می باشد. در صورتی که هدف شما ترجمه فارسی به انگلیسی یک متن تخصصی باشد باید از کیفیت ترجمه و حذف خطاهای دستوری و نگارشی اطمینان حاصل نمایید.

یک ترجمه صحیح و زیبا سبب کاهش در هزینه های زمانی و جلب رضایت مقصد خواهد شد که این امر توسط مترجمان کارآزموده ترجمه تخصصی ایرانیان به صورت تضمینی انجام می شود این افراد از برگزیدگان بهترین دانشگاه های ایران به علاوه افراد نیتیو می باشند که پروژه‌های بسیاری در این زمینه انجام داده اند.

ترجمه کتاب فارسی به انگلیسی

ترجمه کتاب فارسی به انگلیسی یکی از حدماتی است که تیم ترجمه تخصصی ایرانیان با تکیه بر مترجمین تخصصی خود با تضمین هزینه و بالاترین کیفیت انجام میدهد.

ترجمه ارزان کتاب فارسی به انگلیسی خدمتی از ترجمه تخصصی ایرانیان

نحوه محاسبه هزینه در مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان بدین صورت است که با افزایش تعداد کلمات متن شما، هزینه هر کلمه کاهش یافته و شما از تخفیف بیشتری برخوردار خواهید شد. به طور مثال اگر شما یک کتاب جهت ترجمه سفارش دهید در حدود 30% هزینه پایین تری خواهید پرداخت! علت این امر تعداد کلمات بالای کتب خواهند بود. به بیانی دیگر شما برای ترجمه یک کتاب مبلغی در حدود 70% هزینه خدمات در ترجمه تخصصی ایرانیان را پرداخت خواهید کرد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که هزینه کلی خدمات ترجمه تخصصی در مجموعه ایرانیان بسیار پایین تر از موسسات دیگر ترجمه بوده و در واقع هزینه ترجمه تخصصی در مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان در حدود ترجمه عمومی سایر موسسات است.

دریافت اقساطی هزینه ترجمه کتاب از زبان فارسی به انگلیسی

کلیه سفارشات ترجمه و ویرایش با مبلغ بیش از 500 هزارتومان در سایت ترجمه تخصصی ایرانیان به صورت مرحله ای دریافت میشود. به بیانی شما مبلغ مورد نظر را با فاصله زمانی مشخص میپردازید و به همین مقدار نیز در هر مرحله قسمتی از ترجمه را دریافت می کنید!

پروسه ثبت سفارش ترجمه کتاب فارسی به انگلیسی

پروسه ثبت سفارش ترجمه در مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان بسیار ساده است. شما کافی است با استفاده از قسمت ثبت سفارش ترجمه، مشخصات خود را به همراه فایل برای ما ارسال کنید. پس از چند دقیقه هزینه و زمان دقیق ترجمه به اطلاع شما میرسد و می توانید به همین سادگی ترجمه تخصصی و کاملی از کتاب خود داشته باشید...

[ بازدید : 367 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موزیک جدید ایرانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]